پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: تاکنون ۷۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه از محل اعتبارات ملی جذب و به مددجویان این جمعیت کمک شده است.

به گزارش ایلام رویداد؛ غلامرضا علی محمدی ظهر سه شنبه در همایش گرامیداشت روز جهانی داوطلب که با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، اظهار داشت: داوطلبان در سخت ترین شرایط کنار این جمعیت بوده و به نیازمندان کمک کرده اند.

وی افزود: رییس جمعیت هلال احمر کشور همواره به استان نگاه ویژه داشته و این مهم در خدمات ارائه شده به خوبی نمایان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: تاکنون ۷۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه از محل اعتبارات ملی جذب و به مددجویان این جمعیت کمک شده است.

علی محمدی ادامه داد: همچنین داوطلبان با استفاده از ظرفیت خیرین و فعالیت های داوطلبانه در قالب ۱۰۸ پروژه داوطلبی از جمله کاروان های سلامت، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی، طرح همای رحمت و …. به بیش از ۸۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان خدمات داوطلبانه، بسته های حمایتی و معیشتی و .. ارائه داده اند.

وی تصریح کرد: اعتبارات استانی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان ۵ برابر و در سال جاری ۱۶ برابر افزایش است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام ادامه داد: در ایام اربعین سال جاری تحولات خاصی در حوزه راه های استان رخ داد و حوزه درمان نیز از این قاعده مستثنی نبود.

علی محمدی تصریح کرد: در سال جاری و از محل اعتبارات ملی و استانی اعتبارات نسبت به سال قبل ۷ برابر افزایش یافت و این مهم موجب افتتاح یا آغاز ۱۴ پروژه عمرانی در سطح استان شد.

وی از جمله این طرح ها را راه اندازی قرارگاه مرزی اربعین در مهران، راه اندازی و تجهیز داروخانه جمعیت هلال احمر در شهر ایلام و مجموعه فوق تخصصی هلال احمر که ۱۲ درمانگاه تخصصی در آن مستقر می شود و … عنوان کرد.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر امروز سه شنبه ۲۱ اذرماه در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

حضور در همایش گرامیداشت روز جهانی داوطلب، تجلیل از داوطلبان و خیرین داوطلب هلال احمر، افتتاح شعب هلال احمر شهرستان های چوار و هلیلان به صورت ویدیو کنفرانس، اهدا ۶۷ کمک جهیزیه به نوعروسان امدادگر، افتتاح داروخانه جمعیت هلال احمر، افتتاح مرکز مشاوره خانواده مهر ایلام و بازدید از پروژه فوق تخصصی در حال ساخت هلال احمر ایلام از جمله برنامه های سفر کولیوند به ایلام است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان