پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد|با همکاری مراجع قضایی و اعطای ارفاقات قانونی و همچنین پرداخت بدهی مالی زندانیان جرایم غیرعمد توسط ستاددیه، 14 زندانی استان ایلام به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش ایلام رویداد،مراسم آزادی زندانیان با حضور مدیران و مسئولین سازمانی، رییس کل دادگستری ایلام و دادستان مرکز استان برگزار شد.

با حضور ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع، محمدی مشاور رییس سازمان و جمالیان مدیرکل بازرسی سازمان زندان های کشور به همراه علی محمدی رییس کل دادگستری استان، بخشنده دادستان ایلام، 8 زندانی با ارفاقات قانونی توسط مراجع قضایی و 6 زندانی با کمک ستاددیه ایلام از زندان آزاد شدند.

اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام در ابتدای این مراسم گفت: از ابتدای سال تا کنون 114 زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد شدند و تلاش می شود تا پایان سال نیز تعداد بیشتر از زندانیان به آغوش خانواده خود بازگردند.

وی در ادامه حضور مسئولین سازمانی در استان و استفاده از ارشاد و راهنمایی های آنان را برای تحقق هرچه بهتر اولویت های سازمانی و همچنین پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی مثمر ثمر و نقش آفرین تلقی کرد.

رییس کل دادگستری ایلام نیز در ادامه ضمن اشاره به احادیث و روایات از ائمه اطهار علیهم السلام در خصوص زندگی در مسیر الهی و توکل به رحمت پروردگار، خطاب به زندانیان اذعان داشت: تلاش مراجع قضایی و مسئولین زندان ها برای حل مشکلات شماست و تلاش کنید پس از آزادی به فردی مفید برای جامعه تبدیل شوید و با تکیه بر رحمت خداوند، زندگی خود را در مسیر درست هدایت کنید.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان