پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |امام جمعه مهران با اشاره به اینکه خدمات شرکت گاز استان ایلام در مهران و ایجاد زیرساخت های اربعین بسیار خوب و قابل تقدیر است، گفت: گازرسانی به مناطق شهری و روستایی شهرستان و خدمات رسانی مختلف به زائران اربعین از اقدامات مثبت این شرکت بوده که طعم شیرینی خدمت را دوچندان کرده است.

به گزارش ایلام رویداد؛حجت الاسلام سید عبدالله امینی در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه اتمام گازرسانی به شهرستان نشانگر مدیریت جهادی و انقلابی است،افزود: مردم مهران در زمان جنگ تحمیلی جانانه از نظام و آرمان های انقلاب دفاع کردند و امروزه باید در زمینه مختلف به آنان توجه شود که شرکت گاز استان در این زمینه قدم های خوبی برداشته است.

همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه مهران یکی از مناطق سبز استان از لحاظ توسعه گازرسانی است،گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و تنها یک روستا در دست اقدام است که کار گازرسانی در این روستا به اتمام رسیده و طی هفته آینده به شبکه گاز متصل می شود.

محمود کشاورز افزود: شرکت گاز استان در کنار انجام وظایف ذاتی خود و در راستای مسئولیت های اجتماعی در امور فرهنگی و اجتماعی فعالیت مستمر مداومی دارد و تلاش می شود این اقدامات در زمینه های مختلف استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در صورت موافقت و تامین زمین در مهران، شرکت گاز استان ایلام می تواند برای احداث زائر سرای بزرگ اربعین اقدام کند که به یقین این موضوع مهم می تواند منشا خدمات زیادی برای زائران و همچنین شهر مهران باشد، اظهار داشت: همسو با انجام مسئولیت‌های اجتماعی و خدمات‌دهی به زائران عتبات عالیات، همه موکب‌های ثابت و سیار جدید مستقر در این پایانه مرزی گازرسانی‌ انجام شده و در این زمینه هیچگونه مشکلی وجود نداشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در حوزه اربعین هم امسال گازرسانی به پارکینگ های بزرگ اربعین یک و ۲ واقع در شهرستان مهران به متراژ ۴ کیلومتر شبکه گاز اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.

کشاورز از واگذاری بیش از ۲۰ انشعاب موقت برای موکب های پخت غذا در اربعین امسال خبر داد و تاکید کرد:شرکت گاز استان در اربعین امسال موکب بزرگ چرداول و ۸ موکب دیگر در این شهرستان را پشتیبانی نمود و موکب مستقر در سه راهی جندالله با همکاری هیأت ابناالزهرا را برپا کرد که در این راستا خدمات شایانی به زائرین اربعین ارائه نموده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان