پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل بیمه سلامت ایلام؛

شعبه مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت ایلام راه اندازی شد

۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ۱۷:۴۸ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل بیمه سلامت ایلام از راه اندازی شعبه استانی مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت در استان خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛ دکتر نورالدین رحیمی با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به ضرورت گسترش پژوهش در تمامی واحدهای سازمان و به منظور استفاده از ظرفیت پژوهشی و تحقیقاتی اعضاء هیات علمی دانشگاهها و موسسات علمی و پژوهشی استان ایلام ، شعبه استانی مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت در ایلام راه اندازی شد.

وی افزود: علاوه بر انجام مطالعات، تحقیقاتی برگزاری کنفرانس های علمی ترجمه آثار و کتاب‌ها و مقاله های خارجی و ایدههای پژوهشی و ارائه عناوین پژوهشی کاربردی در مرکز تحقیقات انجام شده و از حمایت‌های سازمان بیمه سلامت برخوردار می‌شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه جهت انجام پروژه ها در سطح ملی، محدویتی وجود ندارد و پس از تصویب هزینه آن در سازمان پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: طرحهای استانی نیز با تصمیم گیری در شورای پژوهشی استان مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

رحیمی با اشاره به اینکه در بحث پژوهش تنها بهداشت و درمان مورد توجه نیست، بلکه هدف نگاه جامع و کلان برای راه اندازی مرکز بین المللی تحقیقاتی بیمه است، گفت: با توجه به توانایی استان در همه زمینه های موجود پژوهش انجام شود.

وی در ادامه از پژوهشگران اساتید دانشگاهها و مراکز علمی استان دعوت کرد با ارائه طرح یا مشارکت در پژوهشها با این مرکز نوپا در استان همکاری کنند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان