پایگاه خبری ایلام رویداد

 مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام؛

شهدا همچون ستارگان هدایت گر هستند

۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۲۱:۰۸ چاپ

ایلام رویداد |مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه شهدا همچون ستارگان هدایتگر هستند، گفت: شهدا اختران تابناکی هستند که راه درست را به ما نشان می‌دهند تا از مسیر منحرف نشویم.

به گزارش ایلام رویداد به نقل از روابط عمومی؛ روح اله نوریان امروز دوشنبه در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام که در محل شرکت پالایش گاز ایلام برگزار شد، افزود: اگر وصیتنامه شهدا را مطالعه کنیم به اطاعت از ولایت و رهبری تاکید ویژه‌ای داشته‌اند، می طلبد با تاسی از شهدا همواره در مسیر ولایت قرار گیریم تا نظام از گزند دشمنان محفوظ بماند.

وی با بیان اینکه شهدای خوشنام بدون نام و نشان برای دفاع از ناموس، خاک، وطن و برای پایداری اسلام و انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند، اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی و در دوران دفاع مقدس، مردم استان ایلام بیش از ۳ هزار شهید تقدیم نظام و آرمان‌ های انقلاب کردند که از این تعداد ۱۸۶ شهید آن مربوط به شهرستان چوار بوده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه امروز در مراسم تشییع و تدفین این شهید گمنام مادران شهدا حق مادری را به جا آوردند، تصریح کرد: شهدا با نثار خون خود، امنیت و آرامش را برای کشورمان به ارمغان آورده اند و مسئولان و آحاد مختلف مردم وظیفه سنگینی نیز در قبال خون آنان دارند.

نوریان با اشاره به اینکه شهدا با رشادت ‌های خود پایه‌های انقلاب اسلامی را محکم‌تر کرده‌اند، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشورمان مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی شهدای والامقام و همچنین صبر و استقامت خانواده‌های آنها است.

گفتنی است؛ همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در محل شرکت پالایش گاز ایلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرماندهان نظامی و انتظامی، معاونین استاندار، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در پالایشگاه گاز ایلام به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان