پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری سارقان پاساژ مهران شهر ایلام خبر داد و گفت: تاکنون 20 میلیارد ریال اموال مسروقه از سارقان کشف و به مالباختگان عودت داده شده است.

 

به گزارش ایلام رویداد به نقل از پایگاه خبری پلیس؛حسین نجفی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت گروهی از پنج باب مغازه در پاساژ مهران شهر ایلام موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد:کاراگاهان پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات گسترده موفق شدند رد پای 2 نفر از سارقان سابقه دار و متواری را در این سرقت ها بدست بیاورند.

 

این مسئول انتظامی تصریح کرد: سرانجام پس از هماهنگی با مقام قضائی و طی یک عملیات تعقیب و گریز متهمان در محورهای مواصلاتی استان دستگیرو خودروی آنان توقیف شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه سارقان در تحقیقات اولیه به 12 فقره سرقت اعم از مغازه،منزل، خودرو و احشام اعتراف کرده اند،گفت: تا کنون بیش از 20 میلیارد ریال اموال مسروقه از سارقان کشف و تحویل مالباختگان داده شده است.

 

سرهنگ نجفی در پایان ضمن تقدیر از حمایت های قاطع دستگاهی از برخورد قاطع پلیس با سارقان و مالخران اموال مسروقه خبر داد و گفت: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند. 

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان