پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل تعاون روستایی ایلام از حمایت این اداره از تشکیل اتحادیه کشتارگاه‌ها و واحدهای قطعه بندی در ایلام خبر داد و گفت: این حرکت برای ساماندهی کشتار مجاز و حمایت از زنجیره صنعت دام استان بسیار مفید است.

به گزارش ایلام رویداد؛ حمیدرضا شکری روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برای تشکیل اتحادیه کشتارگاه‌ها و واحدهای قطعه بندی در دامپزشکی ایلام اظهار کرد: خوشبختانه در سال های اخیر تعاونی ها و اتحادیه های مختلفی در تعاونی روستایی استان شکل گرفته است.

وی با اشاره به ظرفیت های حوزه دام و دامپروری در استان ایلام، افزود: فعال کردن واحدهای کشتارگاهی یکی از نیازهای اصلی استان ایلام است که حرکت کارگروه ساماندهی کشتارگاههای استان برای ساماندهی و بهسازی این کشتارگاه‌ها قابل تقدیر است.

مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: تشکیل اتحادیه کشتارگاه ها و واحدهای قطعه بندی حرکتی مناسب برای توسعه کشتارگاه های مجاز در استان است.

شکری تصریح کرد: تشکیل این اتحادیه به عنوان یک نهاد مردمی برای دفاع از حق و حقوق واحدهای کشتارگاهی و قطعه بندی مجاز است و اگر این اتحادیه تقویت شود در واقع کشتار مجاز و بهداشتی تقویت شده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان