پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل کمیته امداد ایلام؛

۴۷۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین مددجویان ایلام توزیع شد

۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۲۰:۲۱ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: با همکاری و مشارکت موسسه خیریه و برنامه تلویزیونی به سمت ۴ هزار و ۷۰۰کیلوگرم گوشت قرمز بین مددجویان استان توزیع شد.

به گزارش ایلام رویداد؛ ناصر مرادی در آیین ذبح عقیقه و ۵۰ رأس دام جهت توزیع در بین مددجویان کمیته امداد ایلام اظهار داشت: با توجه به گرانی قیمت گوشت و اینکه بسیاری از خانواده های مددجو و نیازمند توانایی خرید و تهیه گوشت قرمز ندارند این نهاد با مشارکت خیرین تاکنون در چند برنامه اقدام به تهیه و توزیع در بین مددجویان کرده است.

وی افزود: این میزان گوشت با اولویت خانواده های پرجمعیت و سه نفره به بالا در همه شهرستانهای استان توزیع شد. مرادی اظهار کرد: برنامه توزیع گوشت در بین خانواده های مددجو در راستای کمک به معیشت خانواده مددجویان کمیته امداد و با کمک خیرین و نهادهای حمایتی انجام می گیرد.

مدیرکل کمیته امدا ایلام تصریح کرد: امروز هم ۵۰ راس دام سبک و پنج تن برنج که با مشارکت آستان قدس رضوی تهیه شده است بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع می شود.

مرادی تاکید کرد: روند حمایت معیشتی از مددجویان این نهاد تا پایان سال با همکاری و مشارکت نهادها و خیرین ادامه خواهد داشت و ما از مردم خیر و نیکوکار برای مشارکت در این امر نیکوکارانه دعوت می کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان