پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه آبدانان و حوزه ام البنین خواهران همایش اقتدار دختران مکتب شهید «حاج‌قاسم سلیمانی» بمناسبت هفته مقاومت در سالن ۹دی سپاه با استقبال گسترده به تعداد ۵۰۰ نفر برگزار شد و ریحانه‌های این شهرستان بار دیگر از تفکر بسیجی استقبال، و با آرمان‌های شهدا تجدیدبیعت کردند.

به گزارش ایلام رویداد ه نقل از روابط عمومی تربیت بدنی سپاه ناحیه آبدانان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه آبدانان در این همایش اظهار کردتفکر حاج‌قاسم همان تفکر بسیجی و برگرفته از مکتب عاشوراست.

حجت‌الاسلام آریس به استقبال گسترده دختران شهرستان آبدانان در این همایش نیز اشاره و بیان کرد: پیام این همایش باشکوه برای جهانیان این است که دختران ما حتی اگر در راه اسلام و انقلاب تکه‌تکه هم شوند، از تفکر بسیجی و مکتب حاج‌قاسم دست نمی‌کشند.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان سرهنگ نوشادی  نیز در این همایش بیان کرد: هرکس دل در گرو انقلاب اسلامی دارد، بسیجی و رهرو حاج قاسم است و این نهاد مردمی برکات قابل توجهی برای کشور داشته است.

 نوشادی افزود سلیمانی‌ها رفتند تا ایران و اسلام بماند و امروز عمل به سفارش‌های آنان از جمله رعایت عفاف و حجاب، یکی از راه‌های زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این شهداست.

در پایان این همایش دختران ورزشکار مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در، رشته های دفاع شخصی ، تکواندو ، و.. حرکات رزمی به نمایش گزاشتند

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان