پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان ایلام گفت؛تعداد خانوارهای نفت سفیدسوز در کل استان ۹ هزار و ۲۸۲ خانوار هستند که تاکنون ۳ مرحله ۳۰۰ لیتری برای این خانوارها اعلام شده و از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار و از طریق فروشندگی‌های نفت سفید استان تامین می‌شود.

 به گزارش ایلام رویداد؛ پرویز ایدون شامگاه چهارشنبه در کارگروه مجازی کار کرامت در پاسخگویی به سوالات خبرنگاران اظهار داشت: مقدار سوختی که در استان در ۹ ماهه اول سال توزیع شده به این صورت است که بنزین معمولی و بنزین سوپر ۲۱۲میلیون و ۶۸۹ هزار ۷۰۰ لیتر است.

وی با بیان اینکه مقدار مصرف بنزین در استان در دی ماه امسال ۷۴۰ هزار لیتر در روز است که نسبت به ۹ ماهه سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایلام ادامه داد: در سال جاری ۲۴ میلیون لیتر سوخت به تراکتورها، ۴۰ میلیون و ۱۴۰ لیتر به کمباین موقع برداشت و ۱۰۷ هزار لیتر برای صنایع تبدیلی سهمیه داده شده است. 

ایدون خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سطح استان ۵۰ جایگاه فعال داریم و برای ۴ جایگاه موافقت اصولی صادر شده است که یکی از جایگاه‌ها تا پایان سال جاری به مدار سوخت رسانی وارد می‌شود و ۳ جایگاه دیگر در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، گفت: در ۹ ماهه سال جاری خوشبختانه جلوی قاچاق سوخت در استان گرفته شد و توانستیم ۱۱۰۰ لیتربنزین، ۲۳۷۰۰ لیتر نفت و گاز، ۴۰۹۰۰ نفت سفید قاچاق کشف کنیم.

ایدون با اشاره به حمله سایبری که در کشور اتفاق افتاده یادآور شد: در حمله سایبری که دی ماه اتفاق افتاد ما ابتدای کار تعداد جایگاه های استان را به صورت خارج از سامانه هوشمند قرار دادیم به اینصورت که با ۱۳ اکیپ در سطح استان در اکیپ های ۲ نفره حضور پیدا کردند و با همکاری با شرکت گاز و پالایشگاه برای دستی کردن عرضه سوخت این کار انجام شد که جا دارد به خاطر همکاری هموطنان، از مردم فهیم استان تشکر کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان