پایگاه خبری ایلام رویداد

حجت الاسلام چراغی پور خبر داد؛

برپایی نمایشگاه با ۴۵ غرفه به مناسبت دهه فجر در ایلام

۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۱۵:۵۱ چاپ

ایلام رویداد |رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: در دهه فجر امسال نمایشگاهی با ۴۵ غرفه به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش ایلام رویداد؛ حجت الاسلام علی چراغی پور امروز سه شنبه در نشست کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر اظهار داشت: ۲۵ کمیته با فعالیت‌های گوناگون توسط ستاد دهه فجر استان فعال هستند.

وی افزود: کمیته همیاری و تشکلهای مردمی هر ساله از دستگاه‌های برتر ستاد دهه فجر استان بوده که معمولاً بیشترین و بهترین خدمات توسط این کمیته تدارک دیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: امسال در دهه فجر نمایشگاهی با ۴۵ غرفه به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی خواهد شد که کمیته‌های عضو ستاد دهه فجر حضور موثری در این غرفه‌ها خواهند داشت.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) ایلام در این نشست ضمن تأکید بر بیان دستاوردهای ارزشمند نظام برای قشر محروم خاطرنشان کرد: بی تردید تبیین اهداف و ره آوردهای انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف مردم به ویژه مستضعفین از اهمیت خاصی برخوردار است .

ناصر مرادی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تشریح خدمات نظام به مردم است و دستگاه‌های اجرایی استان باید از چنین فرصتی برای معرفی خدمات خود به مردم استفاده کنند.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای آگاه کردن مردم از خدمات نظام، ارائه گزارش خدمات انجام شده به مردم از طریق رسانه‌ها و شناساندن این خدمات به مردم در فرصت‌های مختلف است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با تشریح برنامه‌های این نهاد در دهه فجر امسال گفت: افتتاح طرح‌های اشتغالزایی مددجویان، افتتاح مسکن مددجویی، توزیع سبدهای معیشتی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، توزیع پک های فرهنگی، توزیع جهیزیه و بازدید از حداقل ۲۰۰ خانواده مددجو و بررسی مشکلات آنان از جمله خدمات کمیته امداد در این مناسبت خواهد بود.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان