پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: مبلغ ۳۲ میلیارد تومان برای تجهیز انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی تعاون روستایی و تشکل های تحت پوشش آن در استان نیاز است.

به گزارش ایلام رویداد؛حمید رضا شکری امروز سه شنبه در حاشیه همایش ملی ظرفیت روستاها در اقتصاد ملی کشور با معاون رئیس جمهور در خصوص ردیف اعتباری و کمک به اجرای زیرساخت های تعاون روستایی استان، از محل سفر ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: تعاون روستایی ایلام ردیف اعتباری ملی و یا استانی برای مکانیزه کردن و بخصوص هوادهی تعداد ضروری از این انبارها حتی برای انبار موقت محصولاتی چون کلزا و دانه های روغنی در اختیار ندارد.

مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: جهت جلوگیری از فساد پذیری این محصولات ۳۲ میلیارد تومان برای تجهیز سیلوهای ذخیره محصولات نیاز است از محل سفر ریاست جمهوری تامین گردد.

شکری خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود باتوجه به جایگاه بخش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی در استان، دستور مساعدت لازم عنایت گردد.

وی در پایان عنوان کرد: تعاون روستایی و تشکل های تحت پوشش آن در استان از استعداد بیش از ۵۰ انبار و سیلوی ذخیره محصولات کشاورزی با ظرفیت بیش از ۱۲۰ هزار تن برخودار می باشد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان