پایگاه خبری ایلام رویداد

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛

تسریع در اجرای پروژه های عمرانی اولویت دانشگاه علوم پزشکی ایلام است

۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ۱۷:۱۳ چاپ

ایلام رویداد |سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح و در دست احداث حوزه بهداشت و درمان استان از مهم‌ترین اولویت‌های این دانشگاه است.

به گزارش ایلام رویداد؛ هدایت حیدری‌زاده زاده با رئیس اورژانس کشور اظهار داشت: توسعه زیر ساخت‌های ارائه خدمت به بیماران و ارائه خدمات سلامت‌محور در تمام نقاط استان ایلام مدنظر دانشگاه علوم پزشکی ایلام است.

وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح و در دست احداث حوزه بهداشت و درمان در سطح استان ایلام، تصریح کرد: تسریع در روند پیشبرد این پروژه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی ایلام است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به فرسودگی ناوگان اورژانس در استان گفت: با توجه به اینکه این استان در ایام اربعین حسینی پذیرای خیل عظیم زائران عتبات عالیات می‌باشد بنابراین باید ناوگان اورژانس به جدیدترین امکانات تجهیز باشند که نگاه ویژه وزیر بهداشت و رئیس سازمان اورژانس کشور را می‌طلبد.

حیدری‌زاده زاده تصریح کرد: باید با اصلاح فرآیندها، مشکلات و چالش‌های موجود را شناسایی و در جهت حل آنها حرکت کنیم تا توان عملیاتی همکاران‌مان برای ماموریت‌های اورژانس، افزایش یابد.

رئیس سازمان اورژانس کشور نیز در این دیدار، گفت: تلاش ما تامین و نوسازی ناوگان، بهبود وضعیت پایگاه‌ها و همچنین وضعیت رفاهی و معیشتی نیروهای عملیاتی اورژانس در سطح کشور است.

جعفر میعادفر افزود: حضور نیروهای اورژانس در حوادث و بحران‌ها باعث دلگرمی مردم است و سبب می‌شود مردم با اطمینان خاطر در مواجه با بلایا با نیروهای این سازمان تماس بگیرند و درخواست کمک کنند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان