پایگاه خبری ایلام رویداد

معاون استاندار ایلام؛

تنظیم بازار مهم ترین شاخص در کنترل تورم محسوب می شود

۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ۲۲:۱۹ چاپ

ایلام رویداد |معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه نظارت و تنظیم بازار مهم‌ترین شاخص در کنترل تورم محسوب می‌شود، گفت: افزایش نظارت‌ بر بازار در روزهای پایانی سال ضرورت دارد.

به گزارش ایلام رویداد؛ شهریار عباسی در نشست نظارت و تنظیم بازار استان توجه به مناسبات مختلف را ضروری خواند و اظهار داشت: برنامه کاری دستگاه‌های مختلف باید بر اساس شرایط زمانی مختلف از قبیل تعطیلات نوروز، ماه مبارک رمضان، شب یلدا و غیره تنظیم شود تا شرایط برای پاسخگویی به نیاز مردم فراهم شود.

وی افزایش سرسام‌آور قیمت برخی اصناف نظیر آرایشگاه‌های زنانه در ایام منتهی به سال جدید را غیر قابل قبول خواند و افزود: ضروری است با اعمال نظارت حداکثری بر صنوف پر مخاطب از افزایش بی رویه قیمت‌ها جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام وضعیت بازار مرغ در استان را رضایت بخش توصیف و عنوان کرد: قیمت مرغ تثبیت شده و پشتیبانی امور دام نیز باید مرغ مازاد استان را مشروط بر اینکه که التهاب در بازار ایجاد نشود،جمع‌آوری و ذخیره سازی کند.

عباسی در پایان انجام گشت‌های بازرسی در سطح استان را اقدامی ارزشمند خواند و عنوان کرد: دستگاه‌های مختلف در اعزام کارشناسان جهت انجام گشت‌های بازرسی بیشتر به جنبه کیفی نظارت توجه داشته باشند و از نیروهای زبده بهره گیرند.

انتهای یام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان