پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |آیین افتتاح عملیات عمرانی بازسازی و تجهیز ساختمان اداری و انبار امور‌ برق چوار با حضور نجفی معاون توسعه استانداری ایلام، فرماندار و امام جمعه شهرستان چوار برگزار شد.

به گزارش ایلام رویداد به‌نقل از روابط عمومی؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در این ایین گفت: ساختمان اداری و انبار امور برق چوار در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت احداث و تجهیز شده است.

ولی اله ناصری در ادامه از افتتاح و کلنگ زنی ۷ پروژه برق رسانی شهرستان چوار در دهه فجر خبر داد و گفت: برای تکمیل این طرح ها مبلغ ۲۲٠ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه و مورد نیاز است.

وی عنوان کرد: از این تعداد ۵ پروژه برق رسانی با اعتبار ۱۵۷ هزار و ۹٠٠ میلیون ریال افتتاح و دو پروژه نیز با اعتبار ۴٠ هزار میلیون ریال کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از جمله طرح های قابل افتتاح را توسعه و اصلاح شبکه برق روستاهای بهارستان، گلزار حداد، گله جار، گلزار هرکبود، مورت و عبدالرحمان، توسعه و اصلاح شبکه برق شهری، تکمیل پروژه تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف شهری به کابل خودنگهدار، تامین برق عشایر از طریق سامانه های قابل حمل خورشیدی، اتصال نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوات طرح حمایتی به شبکه عنوان کرد.

وی اضافه کرد: همچنین پروژه تامین برق روستای تنگ حمام با اعتبار ۱۵ هزار میلیون ریال و احداث ۱۷ نیروگاه خورشیدی طرح حمایتی با اعتبار ۲۵ هزار میلیون ریال از جمله پروژه های کلنگ زنی شده در ایام دهه فجر در شهرستان چوار می باشد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان