پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیر امور شعب بانک کشاورزی ایلام؛

پرداخت مبلغ ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل تصفیه خانه شهر ایوان

۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ۱۷:۱۶ چاپ

ایلام رویداد |مدیرامور شعب بانک کشاورزی ایلام گفت؛خارج از بخش کشاورزی و از محل ماده ۵۶ منابع داخلی بانک،مبلغ ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل تصعیه خانه ایوان پرداخت شد.

فرزاد شیخ محمدی امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلام رویداد؛ اظهار داشت: بانک کشاورزی با سابقه ۹٠ سال خدمت از بانک های پیشرو در ارائه خدمات و بازوی توانمند بخش کشاورزی در بحث امنیت غذایی است.

وی افزود: بانک کشاورزی با پرداخت تسهیلات به متقاضیان به دنبال اشتغالزایی و تولید است.

مدیرامور شعب بانک کشاورزی ایلام با بیان اینکه رسالت این بانک کمک به بخش کشاورزی است، گفت: در این راستا ۱۴ هزار و ۱۵۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۱ هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال به متقاضیان در سال جاری پرداخت شده است.

شیخ محمدی ادامه داد: در این بازده زمانی در بحث تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ۷۶۷ فقره به مبلغ ۱۶۶۲ میلیارد ریال و تسهیلات قرض الحسنه فرزند اوری نیز ۷۳۴ فقره به مبلغ ۴۵۲ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در بخش تسهیلات تبصره ماده ۱۸مبلغ ۱۱۳۴ میلیارد ریال به بانک کشاورزی ابلاغ و از این میزان تاکنون ۹۲ درصد جذب شده است.

مدیرامور شعب بانک کشاورزی ایلام خاطر نشان کرد: ۱۲ شرکت استان که عمده وظایف آنها خرید بذر از کشاورزان است توسط وزارت جهاد کشاورزی به این شعب معرفی و امسال مبلغ ۳۱٠ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

وی افزود: در بخش مکانیزاسیون نیز سال گذشته ۱۴٠ میلیارد ریال تسهیلات و امسال نیز تاکنون ۲۴ میلیارد و ۴٠٠ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی ارائه تسهیلات خرید میوه شب عید، اشتغالزایی و ودیعه مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، ارائه تسهیلات به خانواده های شهدا و .. از دیگر برنامه های شاخص بانک کشاورزی ایلام است.

مدیرامور شعب بانک کشاورزی ایلام در پایان گفت: بانک کشاورزی صد درصد مصوبات دولت را انجام و با جذب اعتبار اهداف ابلاغ شده را دنبال می کند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان