پایگاه خبری ایلام رویداد

درنهمین روز از دهه فجر؛

۷ پروژه برق رسانی در ایوان افتتاح و کلنگ زنی شد

۱۴۰۲/۱۱/۲۰ ۱۳:۱۶ چاپ

ایلام رویداد |در نهمین رو از دهه فجر و با حضور بهرام نیا استاندار ایلام، ۷ پروژه برق رسانی در ایوان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایلام رویداد؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در آیین اصلاح کامل شبکه، تبدیل سیم به کابل و رفع افت ولتاژ روستای کله جوب ایوان گفت: این طرح برق رسانی با حجم فیزیکی سه هزار متر و با اعتبار ۱۷ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال تکمیل و به بهره برداری رسید.

ولی اله ناصری افزود: برای افتتاح و کلنگ زنی(۷ پروژه برق رسانی) ۳۶۶ هزار میلیون ریال اعتبار نیاز و هزینه شده است.

وی بیان داشت: از این تعداد، ۴ طرح برق رسانی با اعتبار ۲۵۰ هزار میلیون ریال افتتاح و سه طرح نیز با اعتبار ۱۱۶ میلیون ریال کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در ادامه پروژه های کلنگ زنی شده را شامل؛ توسعه و اصلاح شبکه برق شهری، توسعه و اصلاح شبکه برق روستایی چفته و تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف شهری به کابل خود نگهدار عنوان کرد.

ناصری در پایان اضافه کرد: همچنین پروژه توسعه و اصلاح شبکه برق روستاهای کله جوب_ویله، توسعه و اصلاح شبکه برق شهری، تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف شهری به کابل خود نگهدار و تامین برق عشایر از طریق سامانه های قابل حمل خورشیدی از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری در شهرستان ایوان است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان