پایگاه خبری ایلام رویداد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام در دیدار با کانون بازنشستگان مطرح کرد؛

بازنشستگان گنجینه های تجربه و تخصص هستند

۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ۱۴:۵۴ چاپ

ایلام رویداد|حمزه محمدی مقدم سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام با تاکید استفاده از تجربیات بازنشستگان در برنامه‌های آتی این جمعیت به عنوان گنجینه‌های تجربه و تخصص، افزود: بازنشستگان چراغ راه ما جوانان هستند.

به گزارش ایلام رویداد،اعضای کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر استان با سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام دیدار و گفت گو کردند.

حمزه محمدی مقدم سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام با تاکید استفاده از تجربیات بازنشستگان در برنامه‌های آتی این جمعیت به عنوان گنجینه‌های تجربه و تخصص، افزود: بازنشستگان چراغ راه ما جوانان هستند.

محمدی مقدم در این جلسه براستفاده از ظرفیت های بازنشستگان و ساماندهی این نیروهای ارزشمند و با تجربه در انجام وظایف هلال احمر استان و حوزه‌هایی که می‌توانند فعالیت کنند، تاکید کردند.

گفتنی است، در این جلسه اعضای کانون بازنشستگان ضمن تبریک انتصاب شایسته حمزه محمدی مقدم به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام و آرزوی موفقیت برای ایشان در خصوص برگزاری جلسات هیات مدیره کانون بازنشستگان به صورت ماهانه ، دیدار با خانواده‌های بازنشسته، حضور بازنشستگان در برنامه‌های جمعیت، بحث و تبادل نظر شد و مواردی نیز به تصویب رسید.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان