پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه  در سفری یک روزه، ذوالفقار مهدی زاده، معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تصفیه خانه آب ملکشاهی و تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام بازدید و مسائل و مشکلات اجرایی این پروژه ها را مورد بحث و بررسی میدانی قرار داد. 

به گزارش ایلام رویداد، برنامه مهندس مهدیزاده با بازدید از تصفیه خانه آب شهر ملکشاهی با حضور  مدیر فنی سازمان بسیج سازندگی و مشاور پروژه شروع شد که در خصوص مسائل فنی، اجرایی و مالی این پروژه،به بحث و تبادل نظر پرداختند.

.

مدیرعامل شرکت آبفای استان ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه، گفت: این پروژه  از سال ۹۱ آغاز اما روند اجرای خوبی نداشته که به دلیل کمبود اعتبارات به حالت تعلیق درآمده بود.

ناصری افزود: خوشبختانه با همت جهادی دولت سیزدهم منابع اعتباری خوبی برای آن در نظر گرفته و مجددا در دستور کار قرار گرفت است.

در ادامه معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه یکی از پروژه‌هایی که دچار عقب ماندگی شده، همین پروژه است، بر تکمیل پروژه براساس اولویت بندی اجرا، زمان بندی اجرا و همچنین تامین و نصب تجهیزات تاکید نمود

وی اظهار داشت: این پروژه باید هرچه سریعتر تکمیل و وارد مدار بهره برداری شود.

وی متذکر شد: سه پروژه تصفیه خانه آب شهر ملکشاهی،  ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام و اجرای باقیمانده شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ایوان از جمله پروژه هایی است که وزیر نیرو بر تکمیل آنها تاکید دارند.

در ادامه این سفر یک روزه معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه ارتقا مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام بازدید نمود.

مدیرعامل آبفای استان در رابطه با ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام گفت: بخش سازه ای یا سیویل تمام شده ، بخش خرید و نصب تجهیزات الکترومکانیکال انجام گرفته و مشکل اصلی این پروژه مشکلات مالی است که در صورت تزریق اعتبار  لازم سعی بر این است تا در هفته دولت در شهریور ماه سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

لازم بذکر  تصفیه خانه فاضلاب ایلام در افق طرح جمعیتی بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

 همچنین در پایین این سفر طی نشستی با شورای معاونین شرکت ضمن بررسی وضعیت جاری شرکت و برنامه ها و توصیه های لازم برای تکمیل پروژه های اولویت دار و همچنین آمادگی لازم جهت عبور از تابستان ۱۴۰۳ را ارائه نمودند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان