پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |معاون اقتصادی استانداری ایلام در دیدار با مدیر عامل بانک مسکن با تمجید از عملکرد بانک‌های استان در تحقق اهداف مورد نظر دولت و نقش آفرینی و مشارکت در اعطای تسهیلات به هنگام رونق تولید تقدیر کرد.

شهریار عباسی اظهار داشت؛ از بانک مسکن بخاطر در اختیار داشتن بالاترین میزان تسهیلات اعطائی در استان ( حدود دو برابر منابع تجهیز شده خود) در بخش تخصصی و مولد ساختمان و مسکن، تقدیر کرد.

دکتر شهریار عباسی با بیان اینکه پرداخت میزان تسهیلات بانکی، نشان از عزم و اراده بانک‌ها در افزایش رونق تولید در واحدهای صنعتی و پیشرفت و توسعه استان و کشور دارد ، ابراز داشت: بانک‌ها تلاش کنند امسال هم با تدوین و اعمال سیاست‌های اعتباری مدبرانه، گام موثرتری در جهت جهش تولید، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی بردارند.

عباسی در این دیدار اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار ایلام در جلسات شورای تامین مسکن انتظار داریم بانک‌های خصوصی و دولتی استان در بحث تسهیلات خودمالکی اقدامات بیشتری انجام دهند.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در پایان با اشاره به اینکه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات نباید مردم را در بروکراسی اداری ناامید کنند، گفت: هر کسی در جمهوری اسلامی که توفیق خدمت به مردم نصیبش شده باید تلاش کند حلال مشکلات مردم باشد، خاصه مدیران بانکی که در پرداخت تسهیلات باید با تسریع در پرداخت ها یاری گر مردم و امید افرین باشند. 

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان