پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |بهمن لک زائی فرد کارشناس حقوق و مشاور عالی رئیس حزب همت در پهنه شرق کشور در راستای میلاد با سعادت حضرت امام عصر( عج ) ، هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان ( ارواحنا له الفداء) و مقام معنوی سرباز گمنام صدر اسلام حضرت امیر المومنین علی علیه السلام طی یادداشتی اختصاصی نوشت : 

قالَ اللهُ الحَکیمُ فی‌ کِتابهِ الکَریمِ 

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیم

بَقِیت اللَّهِ خَیرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنینَ وَ ما أَنَا عَلَیکُمْ بِحَفیظٍ

با اتحاف سلام و تحیت

خجسته سالروز ولادت با سعادت الامام الثانی عشر (ارواحناله الفداء) حی غائب عن النظر العامه حضرت ولى الله المطلق الأعظم ( علیه وآله افضل التحیه والسلام ) و هفته بزرگداشت طلایه داران تأمین امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) را به محضر بارزانت و گرانمایه سکان دار عالی الشأن نظام مقدس و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ، اعزاء ولایی در وزارت محترم اطلاعات ، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قاطبه طائفه حقه اثنی عشری و ارادتمندان و دلباختگان به عترت اهل بیت عصمت و طهارت تبریک عرض می‌‌ نمایم .

تعالی شجره طیبه انقلاب اسلامی و نفوذ آن بر معادلات بین المللی، امر مسلم رهین جلادت فدائیان اصول جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس در سازمان های امنیتی جمهوری اسلامی ایران است.

امروزه در پرتو کیاست و رهنمود های حکیم فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله العالی ) ارکان وزارت خدوم اطلاعات و سازمان محترم اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شالوده و اساس امنیت مثال زدنی و قوام نظام مقدس قلمداد می شود .

در خاتمه‌ بر خود مفروض میدانم از نقش آفرینی های راهبردی و جانبداری آن نیرو های صدیق و پرافتخار امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) در راه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مجاهدت بی وقفه و بی شائبه آن اعزاء در انجام ماموریت های خطیر محوله ، انهدام و خنثی‌سازی مخاطرات ، دسیسه و توطئه های اشجار خبیثه تروریستی در سطوح ملی و فراملی که بی تردید زمینه ساز تامین امنیت پایدار برای جمهوری اسلامی ایران و بیانگر صلابت ، سطوت و اشرافیت اطلاعاتی و امنیتی نظام مقدس است، ترحیب و ترجیب نمایم و از آستان حضرت احدیت مجد و صولت اسلام و مسلمین را در اکناف عالم و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسألت می نمایم .

رجای واثق و وثوق صادق دارم خداوند سبحان اعانت بفرماید مقام و منزلت معنوی حضرت امیر المومنین علی ( علیه السلام ) را همچون علامه امینی به جهانیان تبیین نماییم و همان طور که بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند ؛ اساساً سربازان اسلام، اگرچه نامدار باشند، در این جهان گمنامند. نامدارترین سرباز‌‎ ‌‏فداکار در اسلام، امیرالمؤمنین است و او گمنامترین سرباز است. با کدام تفکر عرفانی،‌‎ ‌‏فلسفی، سیاسی و کدام قلم و زبان و بیان، بشر این سرباز گمنام را معرفی کند و بشناسد و‌‎ ‌‏بشناساند؟

والسلام علی من اتبع الهدی 

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان