پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: ۷۰ درصد مدارس جدید در مناطق محروم و روستایی استان ایلام بازسازی و یا نوسازی شده و تحویل نظام آموزشی استان شده است.


به گزارش ایلام رویداد؛صبح امروز دوشنبه ۳٠ بهمن ماه در نشست انتخابات نوسازی استان ایلام با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اخیر گفت: این رویداد مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان از دمکراسی واقعی است و دشمنان تمام تلاش خود را در راستای کمرنگ کردن این واقعه مهم انجام خواهند داد.

وی افزود: مردم همیشه آگاه ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرصلابت خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهند زد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد : مقایسه ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی با رژیم طاغوت پهلوی به خوبی نشان می‌دهد که ایران در چه شرایط خفت‌باری قرار داشت و اکنون به برکت انقلاب اسلامی به اوج عزت، اقتدار و افتخار دست یافته است.

حمره با اشاره به اینکه، یکی از مهمترین اقداماتی که در این رابطه باید انجام داد تلاش برای شناسایی افرادی است که صلاحیت بیشتری دارند انتخاب شوند ، ادامه داد :مشارکت در انتخابات یکی از مهمترین پایه های عمران و آبادانی مملکت ایران اسلامی است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات این حوزه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: سرانه فضای آموزشی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این استان ۳.۵ برابر رشد داشته است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات در این راستا حذف مدارس کانکسی، آسیب پذیر و حرکت به سوی سبک سازی، صنعتی سازی و سریع سازی ساخت مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

حمره گفت:همچنین تکمیل پروژه های نیمه تمام، توسعه الگوی مشارکت مردمی و جمع آوری بخاری‌های نفتی خطرآفرین از کلاس‌های درس در مناطق دارای زیرساخت گاز و برق از مهمترین اهداف این اداره کل است.

وی افزود : با توجه به شعار دولت سیزدهم در راستای تحقق عدالت آموزشی ۷۰ درصد مدارس جدید در مناطق محروم و روستایی استان ایلام بازسازی و یا نوسازی شده و تحویل نظام آموزشی استان شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون میزان تعهد خیرین از مبلغ ۳٠٠ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۷٠٠ میلیارد ریال در سال گذشته و ۲۰۰ میلیارد ریال در سال جاری است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان