پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |سرپرست روابط عمومی آبفای ایلام گفت: در راستای اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی، پانزدهمین دوره جشنواره نخستین واژه «آب» در مدرسه المهدی(عج) شهر ایلام خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛اکبر حیدری با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره با هدف آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مدیریت مصرف بهینه آب در بین دانش آموزان مقطع دبستان استان برگزار می شود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم شاهد اثرات مثبت این جشنواه در بین دانش آموزان و در ادامه تأثیر آن بر خانواده ها باشیم.

سرپرست روابط عمومی شرکت ابفای ایلام عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی ها، اختتامیه پانزدهمین جشنواره نخستین واژه آب، اوایل اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود و سعی ما بر این است که جشنواره نخستین واژه آب را در سایر شهرستان های استان نیز برگزار نماییم.

محمد پیرباوه پور، معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت نیز ضمن بیان نکاتی کاربردی در مورد صرفه جویی در مصرف آب و اشاره به وضعیت بحرانی منابع آب در استان از دانش آموزان خواست به عنوان سفیران صرفه جویی در مصرف آب ، این پیام را به دیگران منتقل کنن.

لازم بذکر است؛ در ابتدای این مراسم بروشور آموزشی صرفه جویی در مصرف بین دانش آموزان توزیع و در پایان ایستگاه نقاشی با موضوع آب شامل ۸۰ اثر از دانش آموزان مدرسه برگزار شد که به ۱۰ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا گردید.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان