پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد؛

احداث، تجهیز و نوسازی ۷ باب نمازخانه امورات تابعه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام

۱۴۰۲/۱۲/۰۳ ۱۴:۱۹ چاپ

ایلام رویداد |مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از احداث یک باب و تجهیز و نوسازی ۶ باب نمازخانه امورات تابعه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛ پرویز ناصری گفت: امسال یک باب نمازخانه در حیاط امور ابفای شهر مهران احداث گردیده که ظرفیت بسیار خوبی برای برپایی نماز مخصوصا در ایام اربعین دارد.

وی افزود: همچنین نمازخانه های امورات شهرستان های ایوان، چوار، سرابله، دره‌شهر، هلیلان و صالح آباد نیز تعمیر، تجهیز و رنگ‌آمیزی شده اند .

ناصری با بیان اینکه پرداختن به مسائل فرهنگی در کنار رسالتهای سازمانی یک ضرورت است، تاکید کرد: با توجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان به عنوان یک شرکت خدمات رسان در تامین و توزیع آب شهرها و روستاها به صورت شبانه روز در حال تلاش است؛ در امر نماز و مباحث فرهنگی نیز بسیار فعال بوده و  کسب رتبه "شایسته تقدیر ویژه" از سوی ستاد اقامه نماز استان دلیلی بر این مدعا است.

مدیرعامل آبفای استان یاد آور شد: از جمله اقدامات آبفا در راستای اهتمام به بحث امورات فرهنگی از جمله نماز می توان به حضور امام جماعت در ستاد و آبفای شهر ایلام، تجلیل از فعالان نماز شرکت، برگزاری دوره آموزشی نماز جهت همکاران، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع نماز، اعزام همکاران به مسابقات قرآنی وزارت نیرو و.....اشاره کرد.

ناصری در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه و اهمیت فرهنگ سازی مصرف آب توسط ائمه جمعه و جماعات گفت: معتقد هستیم تریبون‌های نماز جمعه و جماعات، ظرفیتهای خوبی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب هستند که خوشبختانه در این زمینه ائمه جمعه و جماعات استان همکاری و همیاری خوبی با  شرکت آب و فاضلاب استان دارند.

وی خاطرنشان ساخت: یقینا ما هر چه در توان داریم به منصه ظهور می رسانیم  تا در تمام اقصی نقاط استان مردم از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شوند.

مدیرعامل آبفای استان در پایان ضمن تقدیر از نگاه و حساسیت ویژه ائمه جمعه و جماعات علی الخصوص حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بحث صرفه جویی و مدیریت صحیح منابع آب، از همکاری های بسیار خوب و سازنده ائمه جمعه و جماعت در راستای اعتلای فرهنگ صحیح مصرف آب در سالیان گذشته تقدیر و تشکر نمود و خواستار ادامه این روند شد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان