پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به در پیش بودن انتخابات جمعه 11اسفندماه همزمان با سراسر کشور در این استان گفت: برای رفاه حال افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان 15شعبه اخذ رای مناسب سازی شده در تمامی شهرستان های استان تعیین شده است.

به گزارش ایلام رویداد؛"حسین نورعلیوند" با اعلام این خبر افزود: در این زمینه با هماهنگی انجام گرفته با فرمانداری ها در شهرستان های استان شعب اخذ رای مناسب سازی شده پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف سهولت زمینه حضور افراد دارای معلولیت، سالمند، جانباز و سایر افرادی که برای حضور در شعب انتخابات مشکل تردد دارند انجام شده و همه فضاهای پیش بینی شده مناسب سازی شده که بدون مانع و یا دارای رمپ هستند.

مدیرکل بهزیستی ایلام با بیان اینکه این اداره کل نیز به عنوان شعبه اخذ رای مناسب سازی مرکز استان تعیین شده، گفت: در مابقی شهرستان های استان حداقل یک شعبه اخذ رای مناسب سازی شده ویژه افراد دارای معلولیت و سالمند و جانباز پیش بینی شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه 11اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

استان ایلام بیش از 17هزار فرد دارای معلولیت، حدود ۵۰ هزار سالمند و  بیش از 12هزار جانباز دارد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان