پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: ۳۰۰ نفر نیروی عملیاتی و پشتیبانی علاوه بر تامین برق پایدار، اورهال و پایداری سیستم روشنایی معابر شعب اخذ رای در استان را بر عهده داشتند.

به گزارش ایلام رویداد؛ولی اله ناصری اظهار داشت: قریب به یک ماه است که با تشکیل ستاد انتخابات در صنعت برق استان ایلام زیر ساخت های لازم برای برگزاری این مهم ایجاد و برنامه تعمیر و سرویس تجهیزات برق رسانی با نظم مورد نظر انجام شد.

وی با تقدیر از کارکنان جهادگر صنعت برق استان، افزود: ۱۰۰ اکیپ اجرایی از روز پنجشنبه تا صبح روز شنبه به صورت عملیاتی پایداری برق را برای برگزاری انتخابات در استان فراهم آوردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در ادامه خاطر نشان کرد: به فضل خدا و همت یکایک کارکنان روز جمعه گذشته کوچکترین مشکلی در تامین برق نداشتیم به صورتی که حتی یک خاموشی در حد تک مشترک نیز هم رخ نداد و از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدیم.

ناصری برشمرد: ۳۰۰ نفر نیروی عملیاتی و پشتیبانی علاوه بر تامین برق پایدار، اورهال و پایداری سیستم روشنایی معابر شعب اخذ رای در استان را بر عهده داشتند و علاوه بر این موارد تامین برق اضطراری مراکز حساس با ۲۰ با دستگاه دیزل ژنراتور سیار به‌ عنوان پشتیبان نیز در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان