پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ایلام؛

نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر توانایی های بسیاری در عرصه های مختلف دارند

۱۴۰۲/۱۲/۱۶ ۱۱:۵۹ چاپ

ایلام رویداد |در نخستین جشنواره استانی شهید پیشرفت از برگزیدگان علمی و ورزشی و فرهنگی اجتماعی نخبه شاهد و ایثارگر تجلیل شد.

به گزارش ایلام رویداد؛ جمال اسدی صبح امروز چهارشنبه در این همایش گرامیداشت یادو خاطره شهدا و ۳هزار شهید استان ایلام گفت:نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر توانایی های بسیاری در عرصه های مختلف دارند.

وی گفت؛همایش تجلیل از برگزیدگان برتر علمی فرهنگی ،اجتماعی، قرآنی، هنری و ورزشی شاهد و ایثارگر و در راستای معرفی شهدای عرصه علم به عنوان الگو برگزار شده است.

وی افزود؛ پیشرفت و تعالی ایران اسلامی مرهون و مدیون شهدای دانشمندی است که جان پاک خویش را در راه گسترش دانش بومی و ملی بدل کرده اند. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه، جشنواره حاضر با با عنوان کلی جشنواره شهدای پیشرفت نام گذاری شده است، خاطر نشان کرد :شناسایی ظرفیت های علمی، فرهنگی هنری ورزشی آحادمردم، معرفی و تجلیل از نخبگان سرآمدان، هنرمندان ورزشکاران در عرصه های ملی و بین المللی، حمایت مادی و معنوی از برگزیدگان جشنواره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مبنی بر پژوهش و تولید ممنون علمی بالا بردن ارزش محققان، مبتکران، فعالان فرهنگی اجتماعی هنرمندان و ورزشکاران در سطح جامعه به عنوان افراد تاثیر گذار وارج نهادن و اهمیت بخشیدن به نقش برجسته این نخبگان از جمله اهداف این جشنواره است. 

این مقام مسئول گفت: در این همایش از تعداد ۱۸٠ نفر از این عزیزان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان