پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد|مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام از تامین کود سولفاته در انبار مرکزی ایلام خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛ سیامک بیگی اظهار کرد؛ از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه مقدار 2 هزار و 196 تن و 650 کیلوگرم ، انواع کود سولفاته در انبار مرکزی ایلام تخلیه شده است.

بیگی ضمن بیان این مطلب افزود: از این مقدار کود توزیعی مقدار 334 تن و 500 کیلوگرم کود سولفات آمونیوم گرانوله پتروشیمی ارومیه , مقدار 930 تن و 150 کیلوگرم سولفات پتاسیم و مقدار 200 تن سولفات پتاسیم پودری پتروشیمی ارومیه و مقدار 732 تن کود سولفات پتاسیم گرانوله بوده است.

مقدار کود تخلیه شده در انبار مرکزی پس از تایید آنالیز کود بلافاصله به انبارکارگزاران در شهرستان ها حمل و سپس بین کشاورزان گردیده است.

وی اشاره کرد: تخصیص کود به کشاورزان براساس اطلاعات زمین و محصول ثبت شده در سامانه جامع پهنه بندی و از طریق سامانه کنترل و پایش مواد کودی انجام می شود و این سامانه امکان رصد، کنترل سریع و به روز نوع کود، مقدار و افراد تحویل گیرنده را فراهم می کند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام گفت: از این مقدار کود توزیعی مقدار 1 هزار و 217 تن و 500 کیلوگرم در سطح شهرستان دهلران و مقدار 83 تن در سطح شهرستان دره شهرو مقدار 163 تن و 500 کیلوگرم در سطح شهرستان چرداول توزیع گردیده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان