پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: آیین افتتاح بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی همزمان با سراسر کشور در استان ایلام آغاز شد و تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلام رویداد؛ حمزه محمدی مقدم در این مراسم اظهار داشت: در بیست و چهارمین طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی، ۵ پست ثابت در شهرستان های چرداول، ایلام، دره شهر، دهلران و ایوان و ۱۲ پست سیار سحاب جهت ارائه خدمات نوروزی با مشارکت ۲۰۰ نفر از اعضای جوانان این جمعیت فعالیت دارند.

وی افزود: امسال شعار طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان هلال، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی است که در این طرح خدمات مرتبط با مسافران در ایستگاه‌های ایمنی و سلامت، اکیپ های سحاب، اجرای پویش بهرفت و فضای دوستدار کودک، خیمه‌های نماز و خدمات زیست محیطی ویژه روز طبیعت با مشارکت جوانان این جمعیت اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: این جمعیت در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی ٢١ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات جهت امدادرسانی و پوشش حوادث احتمالی دایر کرده که به مسافران نوروزی خدمت ارائه می‌کنند.

محمدی مقدم با اشاره به ضرورت کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند در راستای تحقق اصول و اهداف جمعیت هلال احمر بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ امسال نیز طرح های نیابت و هلال رحمت با مشارکت خیرین و داوطلبان اجرا می‌شود.

وی به حضور هلال احمر در حوادث مختلف، اربعین، سیل، انتخابات، ایام نوروز اشاره کرد و افزود: در عرصه‌های مختلفی که مردم نیاز به کمک داشته باشند هلال احمر آنجا حضوری فعال دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام ادامه داد: پوشیدن لباس مقدس هلال احمر و خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف جزو عمر ما حساب نمی‌شود و این افتخار و سعادتی است که نصیب ما در هلال احمر شده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان