پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد|استاندار ایلام با بیان اینکه اوج همراهی و تعامل مردم و مسئولان در کنگره بزرگ اربعین و انتخابات به منصه ظهور رسید، گفت:

به گزارش ایلام رویداد، « حسن بهرام‌نیا» روز دوشنبه در نخستین شورای اداری استان ایلام در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: امید است که همه روزها و ساعات و لحظه ها تا پایان سال برای همه مدیران دستگاه های اجرایی استان بهار معنویت و بهار خدمت باشد.

وی با قدردانی از همه زحمات و تلاش های مجموعه مدیران استان در سال گذشته برای ارایه خدمت صادقانه به مردم و همراهی و همکاری مردم استان با دولتمردان و کارگزاران، ابراز کرد: سال گذشته تعادل بین مردم و کارگزاران در استان بسیار خوب بود و خروجی و اوج این تعامل در اربعین حسینی و انتخابات ۱۱ اسفند به منصه ظهور رسید.

استاندار ایلام با اشاره به تردد سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در ایام اربعین حسینی از مرز مهران گفت: مسئولان ارشد کشور از مردم استان برای خدمات رسانی به زوار قدردانی کردند و افتخار بزرگی برای مردم ایلام در خادمی زوار سیدالشهدا(ع) در اربعین سال گذشته رقم خورد.

بهرام نیا یادآور شد: کارگزاران دولت با همراهی مردم بسیار خوب عمل کردند، قطعاً مشکلات و کاستی‌هایی در طول سال بود اما با تعامل و همراهی مردم و مسئولان این مشکلات و مسایل برطرف شد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان