پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مسعود صیادی جوان فرهیخته و معاونت اجرایی قرارگاه رسانه ای بنیاد نیمروز در غرب استان تهران با صدور پیامی در راستای حوادث اخیر کرانه باختری و نوار غزه طی یادداشتی اختصاصی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و تحیت به محضر مبارک خلیفه الله حضرت منجی عالم بشریت ( عج ) و با آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله العالی )

ضمن عرض سلام و احترام خدمت ملت شریف ایران ان شاالله که در شب های پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان مورد لطف و عنایت خداوند قرار بگیرید و برای پیروزی مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف دعا کنیم و از خداوند مسألت نماییم با تعجیل در فرج حضرت منجی عالم بشریت حضرت مهدی ( عج ) صلح و عدالت در جهان برقرار شود و ظلم و ستم استکبار جهانی پایان یابد .

متاسفانه این ایام شاهد وحشی گری رژیم غاصب صهیونیستی هستیم رژیمی که اصول انسانی و قوانین حقوق بشری را زیر پا گذاشته است و فلسطین و کرانه باختری را مورد حملات سخت بی رحمانه خود قرار داده است.

شهادت مردم مظلوم غزه ، تجاوز به زنان و نسل کشی نشان از خوی حیوانی این شجره خبیثه است رژیم منحوسی که از ارسال کمک‌های بشردوستانه اعم از ارسال مواد غذایی و دارویی به داخل نوار غزه جلوگیری می کند . 

مع ذالک از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار این هستیم که برای توقف جنایات این رژیم غاصب اقدامی مؤثر انجام دهد .

همان گونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای ( مدظله العالی ) فرمودند :مسئله‌ی فلسطین، امروز در رأس مسائل سیاسی دنیای اسلام و امت اسلامی است‌ . ‌همه موظفند از فلسطین و آزادی فلسطین و ‌نجات ملت فلسطین دفاع کنند و برایش مجاهدت کنند و کار کنند‌ و سرنوشت منطقه، نجات از سلطه‌ی استکباری آمریکا و رهایی فلسطین از حاکمیت بیگانگان صهیونیست است‌ .

آیه شریفه قرآن ( وَ قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا ) موید فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) است که فرمودند فلسطین آزاد خواهد شد و به مردم بر خواهد گشت و در آنجا دولت فلسطینی تشکیل خواهد شد اما بدنامی آمریکا و بدنامی غرب برطرف نخواهد شد. 

دنیای استکبار بداند آن عاملی که بیداری امت اسلامی در شرق و غرب عالم را رقم زد نهضت شکوهمند حضرت امام راحل عظیم الشأن ( ره ) بود که اثبات نمود ( کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا ) یک آرمان نیست بلکه رسالت شرعی امت اسلامی در راستای ایستادگی در برابر طاغوتیان عالم است .

بی تردید جنایات ضد حقوق بشر اسرائیل با حمایت آمریکا و کشورهای مدعی حقوق بشر صورت می گیرد و قطعا ظلم‌ و ستم این اشجار خبیثه ادامه نخواهد داشت و اتکا به نصرت الهی ملت شریف فلسطین را پیروز خواهد کرد .

امروزه حضور نیروهای جبهه مقاومت در منطقه موجب مذلت و رعب و وحشت سگان هار آمریکایی و نطفه حرام آنها اسرائیل غاصب شده است .

آمریکا ، اسرائیل و حامیان آنان بدانند ملت‌های مسلمان بر پایه خردورزی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین حضور دارد و دفاع مشروع در برابر سبعیت اسرائیل را وظیفه ذاتی خود می داند و به دفاع از مردم مظلوم نوار غزه و کرانه باختری و حمایت از محرومان و مستضعفان در آفاق و اقطار عالم ادامه خواهد داد .

ان شاءالله با حمایت فراگیر امت اسلامی و با استمداد از الطاف الهی به زودی شاهد سرنگونی و سقوط شجره ملعونه اسرائیل و بازگشت قدس شریف و مسجد الاقصی به جهان اسلام خواهیم بود.

والسلام علیکم ورحمهالله و برکاته

انتهای پیام/

نویسنده:
مسعود صیادی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان