پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل دفتر اشتغال و سرمایه گذاری استاندار ایلام:

اهتمام جدی دستگاه های اقتصادی ایلام برای تحقق شعار سال

۱۴۰۳/۰۱/۲۰ ۱۳:۱۸ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام از اهتمام جدی دستگاه های اقتصادی استان برای تحقق شعار سال خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛جمیل شوهانی در نشست کمیته جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: در راستای شعار سال با حضور دستگاه های ذیربط پیرو تصمیمات کارگروه اقتصادی اشتغال سرمایه گذاران و دستور آقای استاندار این کمیته تشکیل شد.

وی افزود : تعیین اعضا کمیته دستگاه هایی که بایستی عضو کمیته باشند و وظایفی را که باید دستگاه ها انجام بدهند. در این نشست باید بررسی و معرفی شود.

 وی ادامه داد: اهدافی که در قالب نشست کارگروه اصلی پیش بینی شده برای اعضا باید تبیین شود.

وی از دستگاه های اجرایی عضو خواست که ظرف دو هفته آینده برنامه های خود را در راستای تحقق شعار سال به دبیرخانه کمیته در سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کنند. 

شوهانی گفت: همچنین در بحث احیا واحدهای راکد و مشوق ها و حمایتهایی که بایستی در حوزه سرمایه گذاری و رونق تولید استان و جهش تولید در استان انجام شود نیز برنامه های ویژه ای در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام به بحث مهارت آموزی با کمک مرکز آموزش فنی حرفه ای استان تاکید کرد و افزود: یکی از الزامات این موضوع بحث افزایش مهارت در حوزه کسب و کار و تولید است .

وی همچنین با اشاره به بحث فرصت های سرمایه گذاری خواستار عملیاتی شدن مشعوق های سرمایه گذاری و بحث ارتقا ظرفیت واحدهایی که کمتر از ظرفیت خود کار می‌کنند شد.

وی ادامه داد: طرح هایی که با پیشرفت فیزیکی متعدد در دست اجرا هستند توسط دستگاه اجرایی باید شناسایی شوند و برنامه عملیاتی اجرایی لازم برای ارتقا ظرفیت احیای واحدهای راکد ، رفع تملک واحد‌های تملیک شده توسط بانک و همچنین تحقق و اجرا بی شدن طرحهای در دست اجرا طی برنامه زمان بندی خاص شد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان