پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام خواستار حضور فعال در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ شد.

به گزارش ایلام رویداد؛ جمیل شوهانی در نشست گروه کاری زنجیره ارزش و راهبردی استان اظهار داشت: این نمایشگاه در تاریخ ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کشور در تهران برگزار می شود.

وی افزود: همانند سال گذشته پاویون وزارت کشور برای استانداریها و حضور فعال استان غرفه ای پیش بینی کرده اند که باید حضور چشمگیری و تاثیر گذاری داشته باشیم.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام در ادامه این نشست به بحث و بررسی پیرامون حضور موثر مدیران و دستگاه اجرایی در نمایشگاه تدوین برنامه های حوزه زنجیره ارزش راهبردی استان اشاره کرد و گفت: اقداماتی که در راستایی زنجیره ها انجام شده و اولویت هایی که در حوزه صنعت و پتروشیمی و گردشگری صنایع دستی غذایی و دارویی در نمایشگاه باید اطلاع رسانی شود.

شوهانی بیان داشت: بحث و بررسی و تصمیم گیری شده وظایفی برای دستگاه ها مشخص شود تا برنامه های خودشون با دبیرخانه کمیته و دبیرخانه گروه کاری اعلام کنند.

وی اظهار داشت: در بحث غرفه آرایی ساختار غرفه ای که تحویل استانداری خواهد شد و مشارکتی که باید دستگاه داشته باشند و اولویت حضور در نمایشگاه با حضور دستگاه های اقتصادی و مرتبط با زنجیره و تولید محتوا به صورت نرم افزاری و سخت افزاری باید مد نظر باشد.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام افزود: یکی دیگر از مباحث نشست امروز توجه و توسعه زنجیره ارزش محصولات است که در زنجیره ارزش گیاهان دارویی، نفت و گاز و پتروشیمی به عنوان اولویت باید مد نظر باشند.

شوهانی در پایان گفت: زنجیرهایی که قبلا به دبیرخانه ملی در کشور معرفی شده اند. وی تاکید کرد: دستگاه ها نماینده تام الاختیار خود را برای حضور مؤثر در جلسات کارگروه اصلی و کمیته های فرعی نیز و دبیرخانه اعلام نمایند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان