پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: ۳ سری جهیزیه کامل به نوعروسان شهرستان دره‌شهر که از لحاظ مالی از وضعیت مطلوبی برخودار نبودند اهدا شد. 

به گزارش ایلام رویداد؛ محمد زارع به همراه فرماندار شهرستان دره‌شهر با حضور در منزل این نوعروسان، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب حاکم بر کشور هزینه زندگی بسیار گران شده و برخی جوانان توان تهیه جهیزیه جهت تشکیل زندگی مشترک را ندارند و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اهدا جهیزیه کامل سعی دارد در تامین حداقل های زندگی به زوجین کمک کند و زمینه تشکیل زندگی مشترک جوانان رافراهم کند.

وی، با بیان اینکه بیش از ۱۱ قلم لوازم خانگی روز زندگی از قبیل یخچال، ماشین لباس شویی، اتو، جاروبرقی، سرویس قابلمه، سرویس بشقاب، گاز، پتو،فرش،تلویزیون، سرویس قاشق وچنگال؛ کاملا رایگان به این نوعروسان اهدا شده است، تصریح کرد: ستاد اجرایی در سطح استان فعالیت های زیادی در زمینه محرومیت زدایی انجام می دهد و هر کجا نیاز بوده با تمام توان ورود کرده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان ایلام با تاکید بر اینکه در زمینه رفع فقر و کمک به نیازمندان حفظ شخصیت، آبرو و حیثیت افراد مراجعه کننده برای ستاد اجرایی بسیار مهم است، بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در کنار نیازمندان است.

زارع با تاکید بر اینکه طی ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان سطح استان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این در طول سال لوازم سرمایشی و گرمایشی در بین نیازمندان توزیع ؛ و همچنین کمک هزینه درمان بیماران خاص و زنان نابارور انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان