پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |فرماندار شهرستان چواربه همراه مدیر راهداری شهرستان از پل مسیر روستای آبزاو همچنین راه‌های مواصلاتی شهرستان و گلزار و گله جار و بخش مرکزی شهرستان چوار بازدید کردند.

به گزارش ایلام رویداد؛گفتنی است در این بازدید که امروز صورت گرفت در جریان مسائل و مشکلات حوزه بخش مرکزی و بخش بولی و در ادامه این پل که در مسیر روستای آبزا میباشد و از جنب پتروشیمی عبور میکند قرار گرفتند و به گفتگو راجع به مشکلات این مسیر و بحث تعریض مسیر و رفع نقاط حادثه خیز و مخصوصا پیچ های خطرناک مسیر و رفع آن پرداختند. در نهایت مقرر شد ضمن رفع نواقص آن در اسرع وقت به تعریض آن برای سهولت امر عبور و مرور پرداخته شود.

در ادامه در راستای دغدغه کشاورزان بخش بولی و حفاظ پل گدارخوش اصلاح ارتفاع صورت گرفت جهت تردد کمباین و ادوات کشاورزی و در ادامه اکیپ های راهداری مشغول تعریض و شانه سازی بخش بولی و ارکوازی هستند.امیدواریم با حضور مدیر جدید راهداری شاهدتحولات خوبی در راههای شهری و روستایی باشیم.ضمنا بزودی با توجه به هماهنگی فرماندار با مدیر کل محترم راهداری استان با نصب نیو جرسی بعد روستا گلزار تا تونل پیامبر اعظم ص سعی در ایمن سازی کل مسیر حوزه شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان