پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا  وکشف 48 میلیاردو 260 میلیون ریال  کالای قاچاق  وتوقیف 9 دستگاه خودروی شوتی در ایلام خبر داد

به گزارش ایلام رویداد به نقل از پایگاه خبری پلیس؛سردار "جمال سلمانی " در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها ، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد : با تلاش کارکنان انتظامی 9دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا 10 متهم دستگیر شد بیان کرد : متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را 48 میلیارد و 260 میلیون ریال اعلام کردندتصریح کرد: هموطنان می توانند اخبار واطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار،اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره 096300درمیان بگذارند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان