پایگاه خبری ایلام رویداد

 مدیر مخابرات منطقه ایلام خبر داد؛

اجرای ۲۱۷ کیلومتر فیبر نوری در استان ایلام

۱۴۰۳/۰۲/۲۶ ۱۷:۵۷ چاپ

ایلام رویداد |مدیر مخابرات منطقه ایلام از اجرای ۲۱۷ کیلومتر فیبر نوری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلام رویداد؛سید شهاب نبی پور امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی مخابرات و ارتباطات اظهار داشت: در سال گذشته ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان های چرداول، هلیلان، دهلران و ملکشاهی از محل پروژه uso با هزینه ۶۰۰ میلیارد ریال اجرایی شد.

وی افزود: همچنین ظرفیت اکتیو شبکه برای واگذاری ۲۰۰۰ هزار پورت FTTH در سطح استان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال ایجاد شده است .

مدیر مخابرات منطقه ایلام تصریح کرد: ارتقا پهنای باند دیتای خانگی مراکز بخش و روستاهای استان از ۱۰m به G1 با هزینه ۳۴ میلیارد ریال، توسعه پاور مراکز مخابراتی استان شامل نصب و راه اندازی باتری، شارژ، دیزل جهت پایداری، توسعه شبکه انتقال و ارتقا ظرفیت پهنای باند اپراتور همراه اول در شهرستان های دهلران، ابدانان، ارکواز، چرداول، ایوان و دره شهر به ۱٠G و سایر نقاط شهری و روستایی جهت بهبود کیفیت پهنای باند دریافتی مشترکین همراه در سال ۱۴٠۲ اجرا شده است.

نبی پور اضافه کرد: اجرای ۱۱ کیلومتر فیبر دسترسی سایت های سیار جهت افزایش پهنای باند.، اجرای ۹۵ کیلومتر فیبر شهری و اجرای طرح های اختصاصی و اجرای ۱۱ کیلومتر فیبر بین شهری از دیگر اقدامات انجام شده مخابرات منطقه ایلام در سال گذشته است.

وی افزود: سایت جدید در قالب پروژه uso فاز ۹ همراه اول و همیاری، ارتقا تکنولوزی ۴G، جابجایی و تعویض دکل، تبدیل لینک رادیویی به فیبر نوری و ایمن سازی، بهسازی و بهینه سازی در حال اجرا و یا انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام عنوان کرد: ظرفیت واگذاری سرویس VDSL در قسمت های از شهرستان های ایلام، مهران، سربله به تعداد ۲۲۴ پورت با هزینه ۵ میلیارد رسال اجرا شده است.

نبی پور گفت: در مجموع برای پروژه‌های فوق ۵۴۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

پرداخت ۱۲٠میلیارد ریال از مطالبات بازنشستگان مخابرات منطقه ایلام

وی ادامه داد: طی سال گذشته مبلغ ۱۲٠ میلیارد ریال از مطالبات نیروهای بازنشسته این شرکت در استان پرداخت و این مهم در سال جاری نیز ادامه دارد.

مدیر مخابرات منطقه ایلام تاکید کرد: تمام تلاش شرکت مخابرات توجه به رفاهیات کارکنان می باشد و در این راستا کارهای مهمی انجام شده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان