پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |

اگر اطلاع رسانی درمورد کارهای انجام گرفته صورت نگیرد به طور قطع دشمنان ما به گونه ای دیگر اطلاع رسانی می کنند

به گزارش ایلام رویداد؛رحیم پناه با بیان اینکه اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات هفته دولت یکی از مصادیق جهاد تبیین است، گفت: مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف اطلاع رسانی دو رویداد مهم هفته دولت و اربعین حسینی در اولویت کاری خود قرار دهند.

مدیرکل حوزه استاندار ایلام، صبح امروز(۲۵ مرداد) در نشست هماهنگی برنامه های هفته دولت با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه ها اجرایی و شرکت ها، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: اطلاع رسانی یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی های دستگاه های اجرایی است و ظهور و بروز کار اطلاع رسانی در ادارات و دستگاه های اجرایی و نهادها در هفته دولت است که انتظار می رود این امر مهم را باید به بهترین شکل ممکن و به نحو شایسته ای انجام شود

«ایمان رحیم پناه» تصریح کرد: اقداماتی که در دستگاه های اجرایی شکل گرفته و این اقدامات که در نوع خود بی سابقه است و باید بتوانیم که این قدامات را بهترین شکل به اطلاع مردم رسانده شود و با هم افزایی که بتوانیم این اقدامات را برای مردم تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی اقدامات و برنامه های هفته دولت، یکی از مصادیق جهاد تبیین است، ابراز کرد: مقام معظم رهبری به صورت ویژه در زمینه جهاد تبیین تاکید داشته اند و بر این اساس لازم است  اقداماتی که در دستگاه های اجرایی انجام شده است در هفته دولت اطلاع رسانی شود.

مدیرکل حوزه استاندار ایلام با تاکید بر اطلاع رسانی برنامه های هفته دولت با تعامل با رسانه ها و مطبوعات استان، ابراز کرد: اگر این اطلاع رسانی انجام نشود به طور قطع دشمنان ما و معاندین وارد این عرصه می شود و به گونه ای دیگر اطلاع رسانی می کنند.

رحیم پناه با اشاره به اینکه دو رویداد مهم و اقدام شاحص اربعین حسینی و هفته دولت در پیش روی ماست، گفت: لازم است که اقدامات هفته دولت با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی، توسط روابط عمومی های دستگاه های اجرایی پوشش داده شود و اقدامات انجام شده  حوزه اربعین استان را برای مردم تبیین کنند.
وی با تاکید بر بهره گیری از فضای مجازی در زمینه اطلاع رسانی برنامه های هفته دولت، افزود: این اطلاع رسانی به صورت کوتاه و عکس نوشته، فشرده در کمترین زمان ممکن تهیه و در فضای رسانه ای استان نشر داده شود البته به طور قطع صدا و سیما در این هفته به کمک مجموعه دولت خواهد آمد و  تیزرهای دستگاه های اجرایی را در هفته دولت دستگاه های اجرایی را پخش می کنند.

مدیرکل حوزه استاندار ایلام ابراز کرد: روابط عمومی ها نقش مهمی در راستای بیان عملکرد دستگاه های اجرایی دارند و مخاطبان ما عامه مردم بایستی به طور شفاف به بهترین نحو ممکن از اقدامات انجام شده در دولت  در استان و دستگاه های اجرایی مطلع شوند

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان