پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل تعاون روستایی ایلام از مشارکت سه برای تعاون روستایی در خرید محصولات گندم و کلزای کشاورزان حوزه جنوبی استان ایلام نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛ حمیدرضا شکری اظهار داشت: با به پایان رسیدن برداشت محصول کلزا و گندم در شهرستانهای دهلران و مهران، تعاون روستایی استان با بکارگیری ظرفیت مراکز خرید از طریق تشکل ها و تعاونی های تحت پوشش، به میزان ۵۰ هزار تن از این محصول را خریداری و تحویل کارخانجات و مراکز مقصد نموده است.

وی افزود: این میزان خرید محصولات استراتژی از کشاورزان در حوزه شهرستانهای دهلران و مهران بوده و این خرید توسط تعاون روستایی کم نظیر، به نحوی که نسبت به سال گذشته سه برابر بوده است و غالبا در مناطق محروم و دور دست جمع آوری و خرید شده است.

مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: تمام ظرفیت ۲۳مراکز خرید تعاون روستایی استان در شرایط فعلی با کار شبانه روزی آماده خدمت به کشاورزان استان می باشند.

شکری بیان داشت: با عنایت به تعامل و همگرایی مطلوبی که با سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل غله و بازرگانی استان وجود دارد فرایند برداشت، خرید،تحویل و پرداخت از طریق نهادهای ذیربط نسبت به سال گذشته با سهولت بیشتری انجام می شود.

وی عنوان کرد: پیش بینی می شود با خرید بیش از ۷۰ هزار تن گندم و کلزا از سایر شهرستانهای استان، میزان خرید این محصولات توسط تعاون روستایی استان به بیش از ۱۲۰ هزار تن برسد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان