پایگاه خبری ایلام رویداد

معاون استاندار ایلام؛

شورای فنی محل خلاقیت ها ی توسعه ای ایلام است

۱۴۰۳/۰۳/۱۶ ۲۱:۴۶ چاپ

ایلام رویداد |معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: شورای فنی استان محل خلاقیت‌ها، اولویت‌بندی‌ها و پیش‌بینی‌های توسعه‌ای ایلام است.

به گزارش ایلام رویداد؛ سعید هژبری در جلسه شورای فنی استان اظهار داشت: شورای فنی باید به گونه ای در چارچوب قوانین و مقررات عمل کند که به محلی برای خلاقیت‌ها، اولویت‌بندی‌ها و پیش‌بینی‌های توسعه‌ای ایلام تبدیل شود.

وی افزود: شورای فنی استان هم به پیمانکار و هم کارفرما به عنوان دو بازوی فنی و پیش برنده کارها و پروژه های عمرانی به شکل یکسان می نگرد و این دو بازو هستند که باعث پیشبرد پروژه های عمرانی در استان می شوند.

معاون عمرانی استاندار ایلام اظهار داشت: آزمایشگاه فنی مکانیک خاک استان چشم بینا و مرجع قابل اعتمادی برای اجرای پروژه های عمرانی استان است و از خدمات آنها در پروژه تونل کبیرکوه تشکر می کنیم.

هژبری تاکید کرد: ارزیابی کیفی، ابزار مناسبی برای انتخاب پیمانکاران خوب است که مورد تایید بازرسی استان نیز هست و در تعیین پیمانکار برای پروزه باید به آن توجه شود.

در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت تونل کبیرکوه توسط مشاور، در خصوص پروژه های کتابخانه عمومی سرتنگ لومار، احداث ساختمان امور مالیاتی، احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی ایوان و احداث مخزن هزار مترمکعبی روستاهای مهدی آباد و شهرک قدس، پس از بررسی تصمیمات لازم اتخاذ و ابلاغ شد

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان