پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: در دولت سیزدهم منابع این کتابخانه ها در استان از ۵۴٠هزار به بیش از ۷۲٠ هزار منبع رسیده است.

به گزارش ایلام؛ سمیه حیدری با اعلام این خبر اظهار داشت: در دولت سیزدهم خدمات اثرگذار و ارزنده ای در حوزه کتابخوانی ارائه شده است که از جمله ای آن افزایش حقوق کتابدران و اتمام پروژه های نیمه کاره کتابخانه ها در سراسر کشور است.

وی افزود: در استان نیز بودجه و اعتبارات در این حوزه افزایش یافت که امیدوار بودیم در سفر دوم ریاست جمهوری اعتبارات خاصی برای تکمیل و تجهیز پروژها مصوب شود که متاسفانه این اتفاق و ضایعه دردناک رخ داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی ایلام گفت: در دولت شهید رئیسی اعضای کتابخانه های عمومی استان از ۱۲ هزار نفر به بیش از ۳۷ هزار نفر عضو افزایش یافت.

حیدری عنوان کرد: این مهم با توجه به افزایش کیفیت خدمات، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و استانداردسازی فضای فیزیکی کتابخانه ها انجام شده است.

وی بیان داشت: همچنین در این دولت تعداد امانت ها در سطح کتابخانه های عمومی استان از ۳۵۴ هزار مورد به ۵۸۹ هزار مورد افزایش یافت.

مدیر کل کتابخانه های عمومی ایلام در پایان خاطر نشان کرد: در دولت سیزدهم منابع کتابخانه های عمومی استان ایلام از ۵۴٠هزار منبع به بیش از ۷۲٠ هزار منبع رسیده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان