پایگاه خبری ایلام رویداد

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام؛

وحدت،همفکری و هم افزایی جز اولویت اصلی دولت سیزدهم است

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۲۱:۰۷ چاپ

ایلام رویداد |

 

 معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نگاه دولت سیزدهم تقویت هم افزایی و وحدت در جامعه است گفت: مسوولان با این نگاه اهداف نظام و انقلاب را پیش ببرند.

به گزارش ایلام رویداد؛ محمد سبحان حسنی ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: برگزاری  این نشست های فرصتی برای گفت و شنود و بیان مشکلات جامعه است. امیدواریم اثرات خروجی این جلسه منجر به گره گشایی مشکلات شود.
وی افزود: امروز نگاه مقام معظم رهبری نقد منصفانه، نظارت، اطلاع رسانی صادقانه و شفاف، تبادل افکار در جامعه است و بایستی نگاه رسانه ها برگرفته از این مهم باشد.
معاون سیاسی استانداری ایلام گفت: هیچ مسوولی در دولت و نظام منکر مشکلات کنونی کشور و جامعه نیست ولی باید تلاش شود بخشی از این موانع که ناشی از  وجود مشکلات خارجی است برداشته شود.
وی ادامه داد: علیرغم تهدیدات دشمنان همواره امنیت در کشور پایدار بوده و این مهم بسترساز توسعه است. بنابراین باید قدر این داشته ها را دانسته و برای آن تبلیغ کنیم.
وحدت، همفکری جز اولویت اصلی و تاکیدات دولت سیزدهم است
حسنی بیان داشت: وحدت، همفکری هم افزایی جزا اولویت اصلی و تاکیدات دولت سیزدهم است و مدیران باید با این نگاه اهداف نظام و انقلاب را دنبال کنند.
وی اضافه کرد: اربعین فرصت طلایی از  لحاظ بعد معنوی، معرفی استان و توسعه زیر ساخت های استان است. هرچند منابع محدود است اما اعتبارات مناسبی به این حوزه اختصاص و جذب شده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: در ایلام ظرفیت ها و پتانسیل های مناسبی برای توسعه وجود دارد، از لحاظ همگرایی استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و باید از آن نهایت استفاده را برد.
وی بیان داشت: در ایام اربعین گروهای جهادی جهت خدماترسانی به زائران اربعین حسینی پای کار هستند. مساجد و نمازخانه های بین راهی نیز به وسایل سرمایشی و آبسردکن تجهیز می شوند.
حسنی اضافه کرد: ورودی شهرستان های استان که بیشترین ترافیک خودروهای زائرین باشد امکانات ویژه و بیشتری در ان مناطق لحاظ می شود.
وی تصریح کرد: در ایام اربعین ناوگان حمل و نقل جهت جابجایی زائرین در مرز مهران مستقر  می شود و در صورت نیاز از ظرفیت های سایر استان ها نیز استفاده می شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام  در پایان گفت: از رسانه های استان انتظار میرود از فرصت پیش آمده برای توسعه استان استفاده کنند زیرا حمایت های خبرنگاران در این راستا تاثیر گذار است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان