پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح رایگان ورزش صبح گاهی و عصرگاهی در ایلام

۱۴۰۳/۰۳/۲۸ ۲۰:۵۲ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل ورزش و جوانان ایلام از اجرای طرح رایگان ورزش صبح گاهی و عصرگاهی همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛ شهاب شهبازی با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از اجرای طرح ساماندهی ورزش و مردم افزایش بهره مندی و توسعه دسترسی رایگان عموم مردم به اماکن عمومی ورزشی و همگانی شدن ورزش و ایجاد نشاط و سلامتی در بین احاد جامعه می باشد.

وی افزود: ساماندهی فعالیت ورزشی شهروندان زیر نظر مربیان مجرب در طول هفته و در ساعات اولیه صبح و به صورت عصرگاهی در اماکن و فضاهای که از قبل مهیا گردیده انجام می پذیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: در حال حاضر ۳۴ مکان ورزشی سرپوشیده در کل استان ( ۱۰ مکان در مرکز استان و ۲۴ مکان در دیگر شهرستانها ) برای اجرای ورزش صبحگاهی و عصرگاهی بصورت رایگان آزاد سازی و کد گذاری شده است.

شهبازی بیان داشت: نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی نیازمند همکاری رسانه ها، صداوسیما و خبرگزاری ها هست که از این طریق مردم را با عوارض یکجانشینی و بی تحرکی اگاه سازند.

وی اضافه کرد: این طرح طی هفته جاری همزمان در سراسر استان انجام می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در پایان از عموم مردم استان خواست تا با مراجعه رایگان به این اماکن از اثرات ورزش و تحرک بر سلامتی و تندرستی خود استفاده کنند و هر هم استانی فعال سفیری برای تبلیغ و تشویق دیگران به ورزش باشد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان