پایگاه خبری ایلام رویداد

 مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام خبر داد؛

برپایی کلاس های اوقات فراغت در ۱۰۰ نقطه از استان ایلام

۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۱۴:۲۸ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام از برپایی کلاس‌های اوقات فراغت در ۱۰۰ نقطه از استان خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد به نقل از روابط عمومی؛ حجت الاسلام علی رحیمی در دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت عظیم مردمی در سال‌های اخیر بویژه در جشن‌های بزرگ مذهبی از جمله جشن ده کیلومتری غدیر و دیگر کلان برنامه‌های برگزار شده، به ما نشان می‌دهد که تنها با تکیه بر نیروی همبستگی مردم می‌توان چنین تاریخ ساز شد و این رویکرد در استان ایلام ساری و جاری است،

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان، موفقیت این قبیل برنامه‌ها در استان افزود: پخت و توزیع بیش از ۳۰ هزار پرس غذا در روز جشن در بین مردم تنها با استفاده از ظرفیت عظیم مردمی امکانپذیر است و این تجربه خوبی بود که در برنامه‌های آتی نیز نصب العین مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی قرار خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: برگزاری دوره آموزشی”ماه” که شامل آموزش ۱۰۰ مسئول هیئت مذهبی، مسئول رسانه هیئت و دیگر ارکان هیئت مذهبی در استان می باشد.

حجت الاسلام علی رحیمی گفت: این طرح به مدت دو روز در مرکز استان توسط اساتید مطرح کشوری آموزش دیدند و این آموزش‌ها پیش درآمدی برافزایش کارایی هیئات مذهبی در استان است.

وی بیان داشت: آموزش‌های دوره “ماه”در آینده نزدیک از سرگرفته می‌شوند و دوره‌های بعدی آموزشی دنبال خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام در ادامه از کسب رتبه دوم استان ایلام در برگزاری پویش ملی زندگی با آیه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همت و عزم اراده‌ای که برای انجام این پویش در مجموعه کارکنان این اداره کل و مربیان موسسات و خانه‌های قرآنی دیده شد این امر محقق شد و استان ایلام در مجموع شاخص‌ها به رتبه دوم کشور دست یافت.

نماینده، ولی فقیه در استان نیز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور امام خمینی (ره)گفت: تبلیغ برای سعادت انسان‌ها را راه و شیوه انبیاء اللهی است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در سال‌هایی که کشور درگیر جنگ تحمیلی بود، با سازماندهی روحانیون جهت تبلیغ در مناطق جنگی و حتی حضور مبلغین در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل سهم بسزایی ایفا کرد و در برهه‌های حساس انقلاب اسلامی کمک کننده و یاری گر نهضت امام خمینی (ره) بوده است،

وی عنوان کرد: تخصص اعتبار را لوازم تبلیغ دانست و آموزش مبلغین و انجام دوره‌های آموزشی را از وظایف اساسی سازمان تبلیغات اسلامی دانست.

امام جمعه ایلام در پایان از تلاش‌های مدیریت جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان و انجام برنامه‌های متعددی که برنامه ریزی و انجام شده تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان