پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |


 


  

مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: برابر قانون ۳۰ درصد استخدام های همه دستگاه های اجرائی به جامعه ایثارگری تعلق دارد.

به گزارش ایلام رویداد؛ جمال اسدی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از آزادگان دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: همه مدیون صبر و ایستادگی آزادگان سرافراز و خانواده های معظم آنان هستیم، چرا که اگر آن ایستادگی نبود امروز سرنوشت جنگ به گونه ای دیگر رقم می خورد.

وی افزود: خبرنگاران حقوق بشر که نه به خاطر حقوق بشر، بلکه به دلیل عناد و دشمنی، قصد داشتند با انجام مصاحبه با اسرا، ایران را به عنوان آغاز کننده جنگ معرفی کنند ولی آزادگان با اقتدار از این مصاحبه های کذایی سر باز زدند تا اینکه در جامعه جهانی صدام به عنوان آغاز کننده جنگ معرفی شد.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: هر ملتی که بخواهد استقلال داشته باشد و بر توان خود تکیه کند، قطعاً دشمنانی خواهد داشت و از سوی استکبار توطئه هایی بر علیه آن ملت انجام می گیرد، ولی امروز با وجود همه دشمنی ها و به برکت همین ایستادگی ها است که در جهان در اوج اقتدار قرار داریم.

وی ادامه داد: برابر قانون ۳۰ درصد استخدام های همه دستگاه های اجرائی به جامعه معزز ایثارگری تعلق دارد، چرا که وقتی خانواده ای عضوی از خود را در راه دفاع از انقلاب، نظام و کشور نثار می کند یا جانبازی که در این راه مقدس جانفشانی می کند بر گردن همه حق دارند.

اسدی در پایان با تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در این دانشگاه، مهمترین مشکلات درمانی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را بیان کرد و خواستار رفع این مشکلات شد.

در پایان این مراسم از آزادگان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی استان با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان