پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت بااعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال مشکل افت فشار آب شرب ۶ روستا در شهرستان دهلران با ۹۰۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۴۵۰۰ نفر رفع گردید

به گزارش ایلام رویداد، مدیرعامل آبفا استان در بازدید میدانی از شهرستان دهلران به روستاهای پتک دیناروند( موسیان) و فتح (دشت عباس) دهلران رفت و در قالب دیدار مردمی بصورت چهره به چهره با اهالی، دهیاران و بخشداران این مناطق گفتگو کرد.

محمد محمدی در این دیدار به تشریح اقدامات صورت گرفته برای ارتقاء زیرساخت های لازم جهت تقویت آبرسانی و جلوگیری از بروز مشکلات در این حوزه پرداخت.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان در دیدار  اهالی روستای پتک دیناروند گفت:  احداث ۱۲۰۰۰ متر شبکه داخلی که از این مقدار ۸۰۰۰ متر شبکه داخلی روستا در قالب قرارداد جهاد آبرسانی در فاز نخست اجرا و مقدمات اجرای ۴۰۰۰ متر باقیمانده از محل اعتبارات داخلی توسط آبفا شهرستان در حال انجام است.

وی افزود : همچنین با انجام مراحل مناقصه ، خرید لوله برای احداث ۱۲۰۰۰ متر خط انتقال از محل منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب استان در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی در ادامه با تاکید بر اتخاذ تمهیدات لازم از جمله تجهیز چاه و نیرو رسانی به آن، مشکل چند ساله آب شرب روستاهای فتح ، ابوغریب، مملح، ذلفقار، نصر ۱ و نصر۲ مرتفع می گردد.

وی افزود جهت اجرای این پروژه‌ها ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که انشاالله با تکمیل این پروژه‌ها شاهد بهره مندی مردم شریف این روستاها از نعمت آب شرب سالم و پایدار باشیم.

در این دیدار ، حسنی معاون سیاسی -امنیتی استانداری ایلام ، صادقی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران و جمعی از مدیران این شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان