پایگاه خبری ایلام رویداد

در سالروز ورود آزادگان به کشور؛

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با سه آزاده ایلام دیدار کرد

۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ۱۳:۴۹ چاپ

ایلام رویداد |


  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۶ مردادماه همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور با سه آزاده سرافراز و دو خانواده آزاده متوفی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلام رویداد؛ جمال اسدی در جریان این برنامه با خانواده معظم شهید «عبدل خوش خبر»، آزادگان سرافراز «کاظم عبدالعلی زاده»، «احمد قیطاسی»، «عبدالعلی چراغی» و خانواده های گرانقدر آزادگان متوفی «حسن قیطاسی»، «صیدعلی علی محمد نژاد» دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کرد.

وی در دیدار با خانواده گرانقدر آزاده متوفی «حسن قیطاسی»، اظهار داشت: امروز و به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به محضر آزادگان استان و از ایستادگی آنها تجلیل می کنیم و دیدار با خانواده های معظم آزادگان متوفی نیز یکی دیگر از برنامه های بنیاد است.

مدیرکل بنیاد استان ایلام همچنین در ادامه این دیدارها بیان کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به ما نیاز ندارند، بلکه این ما هستیم که نیازمند دیدار با این عزیزان هستیم.

وی به نقش همسران معظم شهدا اشاره کرد و گفت: همسران معظم شهدا هم نقش پدر و هم نقش مادری خود را به خوبی برای یادگاران شهدا ایفا نموده اند و امیدواریم که همواره دعای خیر آنها پشتیبان ما باشد.

گفتنی است؛ که در این دیدارها محمود منصوری مسئول کانون آزادگان استان، سعید قاسمی مسئول صندوق ذخیره شاهد و احسان مظفری سرپرست بنیاد شهرستان ایلام نیز حضور داشتند

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان