پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: توانمند سازی و توسعه بخش تعاون همچنان در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.

به گزارش ایلام رویداد؛ در جلسه کمیته اعتباری بخش تعاون در استان که با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، با بیان اینکه مجموعه وزارت همواره در جهت توسعه بخش تعاون فعالیت داشته است، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همیشه حامی بخش تعاون بوده است.

نورالدین الیاسی به تسهیلات پرداختی به طرح‌های تعاونی از محل تفاهم‌نامه ۸ هزار میلیاردی سه جانبه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت اشاره کرد و افزود: اولویت پرداخت این تسهیلات حمایت و کم‌ک به توسعه تعاونی‌های فعال، نیمه فعال زیر مجموعه وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی هستند.

وی حوزه فعالیت این تعاونی‌ها را صنعت، خدمات و کشاورزی اعلام کرد و اظهار داشت: تعاونی های واجد وشرایط علاوه بر استفاده از اعتبارات تفاهم نامه سه جانبه می توانند از محل سهم ۲۵ درصدی دستگاههای اجرای حوزه های اقتصادی در قالب تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور نیز بهره‌مند گردند. لذا دستگاههای اجرایی بر اساس شیوه نامه تبصره ۱۸ قانون بودجه پرداخت تسهیلات به متقاضیان بخش تعاون را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان