پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در سه ماهه اول سال جاری این واحد بر روی تعمیرات اساسی تجهیزاتی همچون مخزن، ذخیره سقف متحرک، بویلر و ۲ سرج تانک بنتونیت واحد دانه بندی گوگرد نظارت داشته است.

به گزارش ایلام رویداد؛ بهزاد کیان مهر اظهار داشت: در این مدت بازرسی فنی بر تعمیرات اساسی یک مخزن ذخیره سقف متحرک شامل: تعویض ورق اطراف سقف مخزن، تعویض ادوات نشت بندی، تعمیرات اساسی یک عدد بویلر شامل تعویض برترهای آن و ۲ سرج تانک بنتونیت واحد دانه بندی گوگرد نظارت داشته است.

وی با بیان اینکه تولید پایدار در سایه تعمیرات اساسی و بازرسی کارآمد از تجهیزات محقق می شود افزود: با استفاده از سیستمهای کنترلی، نظارتی ایمنی و آزمایش سلامت تجهیزات راه برای عدم نصب کالای غیر استاندارد دراین شرکت فراهم شده است.

رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد : انعقاد پیمان خدمات مشاوره بازرسی فنی، برگزاری جلسات حل و فصل مسائل فاز ۲ و کمیته خوردگی و جلسات IOW شیرین سازی از مهمترین اقدامات این واحد در طول سه ماهه نخست امسال بوده است.

کیان مهر با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال در بخش های مختلف بازرسی فنی یک هزار و ۶۹۰ نفر ساعت کار انجام شده است، گفت: در حوزه مکانیک از ۴ عدد تجهیز ثابت ۳۰ مرتبه بازرسی انجام و درخواست های تعمیراتی لازم صادر شد و همچنین از تست و کالیبراسیون ۹ عدد شیر اطمینان بازرسی به عمل آمد.

وی افزود: در حوزه بازرسی جوش و آزمونهای غیر مخرب از بدنه ۲ تجهیز ثابت و ۱۰۸ نقطه از خطوط و تجهیزات ضخامت سنجی به عمل آمده و اقدامات لازم انجام و بر اجرای ۶۵ اینچ فیتاپ وجوشکاری پایپینگ نظارت شد.

رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز اظهار داشت: در سه ماهه اول سال جاری در حوزه بازرسی کالا در قالب ۳۵ درخواست از یک هزار و ۱۱۵ عدد کالا بازرسی به عمل آمد و فعالیتهای بازرسی مرتبط با ۸ پروژه ساخت تجهیزات پیگیری شده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان