پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام از تامین و توزیع867 تن 63 کیلوگرم کود کشاورزی ازته برای محصولات زراعی و باغی استان ایلام در یک ماه تیر خبر داد.

 به گزارش ایلام رویداد؛سیامک بیگی با اشاره به اینکه ازته بعنوان پرکاربرد ترین کود بخش کشاورزی ایلام همواره دارای جایگاه و اهمیت بسیار بالا در تامین سبد کودی کشاورزان استان است، تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون مقدار 2 هزار و 976 تن و 223 کیلوگرم ازته در استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی های صورت گرفته تمامی نیاز کودهای ازته در ایلام در کمترین زمان ممکن تامین شد، گفت: در حال حاضر تمامی نیازهای کودی در زمینه کود ازته از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام تامین شده و براساس صدور حواله الکترونیک و سهمیه های تعریف شده به دست کشاورزان هر منطقه خواهد رسید.

بیگی خاطر نشان شد از ابتدای سالجاری تاکنون 3هزار و 189 تن و 917 کیلوگرم انواع کود کشاورزی شامل ازت ,پتاس و فسفات در سطح استان ایلام توزیع شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام اضافه نمود از این مقدارکود توزیع شده در سطح استان مقدار 1هزار و 454 تن و 813 کیلوگرم انواع کود در سطح شهرستان دهلران توزیع شده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان